Chizay corporate&e-commerce

ZAKRES

Design, UX/UI

PLATFORMA

Mobile, Web

WDROŻENIE

White Label

Chateau Chizay jest kompleksem winiarnii z obwodu zakarpackiego na Ukrainie, który stawia na rzemieślniczą jakość swoich produktów. Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie strony firmowej, sklepu e-commerce oraz niezbędnych elementów key visual i brandingu. Aby podkreslić harmonię tradycji i nowoczesności, postawiliśmy na minimalistyczny design z elementami złoceń. Etykiety i akcydensy zyskały w ten sposób ponadczasowy, szlachetny wygląd, z którego marka będzie mogła korzystać jeszcze przez wiele lat. Przy projektowaniu strony skupiliśmy się przede wszystkim na podkreśleniu wyjątkowości wyrobu, przy okazji usprawniając proces zakupowy, dzięki któremu produkty winiarnii mogą teraz zostać zakupione przez klientów na całym świecie.

Poprawa procesu zakupowego
Kompleksowy key visual
Podkreślenie wjątowości produktu

WYZWANIA, Z KTÓRYMI SIĘ ZMIERZYLIŚMY:

  • Stworzenie kompletnej struktury nowej strony firmowej i sklepu e-commerce
  • Usprawnienie procesu zakupowego dla celu obsługi międzynarodowych zamówień
  • Podkreślenie rzemieślniczego charakteru produktów
  • Zaprojektowanie ponadczasowego designu, wyróżniającego markę na tle konkurencji

Sprzedaż online to nie wszystko

By zadbać o spójny wizerunek naszego klienta, sięgnęliśmy jeszcze dalej. Stworzyliśmy design dla każdego elementu brandingu. W ten sposób marka zyskała materiały reklamowe i identyfikacyjne niezbędne w komunikacji z partnerami.

Poza oczywistymi materiałami biznesowymi niezbędnymi w każdej firmie, zaprojektowaliśmy również torebki na wina, kieliszki, korkociągi a nawet namiot wystawienniczy.

Dodatkowo stworzyliśmy Key Visual marki wraz z księgą dobrych praktyk, dzięki czemu zarówno klient, jak i jego partnerzy biznesowi w przystępny sposób zostali poinformowani, jak mogą korzystać z zaprojektowanych elementów.

Spodobały Ci się nasze prace?

Dowiedz się, co możemy zrobić dla Ciebie!